آموزش ابتدایی ناشنوایان

Tuesday, September 7, 2010

دغدغه پیک بهاری

 
قبلا از این خبر که پیک بهاری دانش آموزان استثنایی را معلم هر کلاس برای دانش آموزانش تهیه می کند خیلی خوشحال بودم و از اینکه این فرصت به من داده می شد تا به سلیقه خودم یک پیک بهاری برای دانش آموزانم درست کنم خیلی خوشحال بودم.
دیروز معاون مدرسه خبر دادند که از اداره بخشنامه آمده که معلمان موظفند که از دفاتر معمولی برای تهیه پیک بهاری استفاده کرده و در آن ها با خط خودشان بنویسند وبه بچه ها بدهند (به عنوان پیک بهاری!!)
باورتان نمی شود اینقدر ناراحت شدم که اشکم داشت در می آمد. یادش بخیر وقتی دبستانی بودیم پیک های بهاری مان را فقط به خاطر جلدش و رنگ آمیزی حاشیه های صفحاتش دوست داشتیم و بعد به زور والدین نصفش را ما حل می کردیم و ما بقی را خانواده!
از آقای معاون مدرسه پرسیدم اگر ما نخواهیم در دفتر بنویسیم و بخواهیم مثل همه دانش آموزان به دانش آموزانمان پیک بهاری بدهیم باید چکار کنیم ؟! همکار فرمودند که هر جور مایلید ولی این را هم بگویم که مدیر گفته اند که از دستگاه کپی هم برای این کار نمی توانید استفاده کنید چون به دستگاه فشار می آید وخراب می شود و... و هر کاری می کنید با خرج خودتان است!!!!
از خودم پرسیدم حالا می خواهی چکار کنی؟! جواب می شنوم که خانم معلم، امسال سال اول خدمت توست، شگون ندارد تسلیم مدرسه و آموزش وپرورش شوی! تو کار خودت را بکن!!!

در حال تنظیم یک پیک بهاری شیک برای دانش آموزانم هستم. دعا کنید اولین پیک بهاری کاریم زیبا از آب در بیاید...

No comments:

Post a Comment